Kiwi's, koala's en meer... - Reisverslagen van Maartje Neerhoff - WaarBenJij.nu Kiwi's, koala's en meer... - Reisverslagen van Maartje Neerhoff - WaarBenJij.nu
Kiwi's, koala's en meer...

Rust, ruimte, prachtige natuur. De komende maanden reis ik door wat één van de mooiste landen van de wereld schijnt te zijn: Nieuw Zeeland! In deze blog kun je lezen wat ik allemaal ga meemaken. Ik kijk enorm uit naar de reis en naar jullie reacties!

Recente Reisverslagen:

26 November 2016

Aarde aan Maartje

12 November 2016

En we hangen nog steeds...

11 November 2016

Daar hing ik met een zucht, hoog boven in de lucht

09 November 2016

Nog één nachtje slapen...
Maartje

Welkom op mijn reisblog! Je kunt hier al mijn avonturen volgen die ik ga meemaken in Nieuw Zeeland en Australië!

Actief sinds 09 Nov. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4683

Voorgaande reizen:

10 November 2016 - 01 Mei 2017

Kiwi's, koala's en meer...

Landen bezocht: